Prima pagină > România > Ninja de origine românească

Ninja de origine românească

Ştiu că azi am liber de la scris pe blog şi sincer intenţionam sa mă bucur de pauză,dar trebuie să scriu despre chestia asta.

După cum probabil a aflat toată lumea care se uită la TV sau citeşte ziare sau bloguri,chitaristul formatiei Holograf a suferit un uşor accident….în sensul ca i-a intrat o sabie in cap, da` doar niţel 🙂

Deci e vorba de o sabie,mai exact una ninja,dar nu are rost sa intrăm in detalii !

Bun,până aici nimic ciudat,mi se pare perfect normal ca respectivul să facă ce crede de cuviinţă in timpul lui liber,chiar daca asta include practici un pic mai …sado-maso.

Ce mi se pare ciudat este faptul că ştirea a fost preluată eronat de către un anumit post de televiziune (nu spun care) şi că a prins aşa de tare la public,încât chiar si site-ul MetalHead a preluat-o.

Ştirea in versiunea Realitatea.net postului TV suna aşa :

Romeo Dediu a acceptat să participe la o cascadorie realizată de un aruncător de cuţite.

Da,o fi aruncător de cuţite,da` avea o sabie !! ….doh…

Acesta s-a aşezat în faţa unui placaj de lemn cu un fruct pe cap. Aruncătorul de cuţite a greşit însă ţinta şi l-a lovit pe chitarist în cap.

Mă,voi aveti o obsesie cu cuţitele si cu aruncătorii de cuţite. Ce dracu,i-a dat cu SABIA !! Când obiectul cu pricina are un metru lungime şi se ţine cu amandoua mainile e destul de clar ca nu e un cuţit,nu ? Sau o fi evoluat tehnologia şi eu nu ştiu …doh #2…

Ce legatură are Holograf cu metalele sau rock-ul n-am reuşit să înţeleg,dar toată lumea a remarcat ce greşeală a facut mai sus mentionatul post de televiziune,deci s-au facut de tot căcatul,deci eu sunt fericit 😀

P.S. N-are nimic,tipul a scăpat. Se pare că sabia va avea nevoie de o ascuţire.

  1. 4 Februarie 2010 la 21:51

    eu cred că aruncătorul de săbii e manelist şi a făcut-o cu intenţie

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

