Prima pagină > Semi-personale > I’m a little hater >:)

I’m a little hater >:)

Cică circulă moda listuţelor,modă care-mi prinde foarte bine în perioada asta când fiecare farâmă de inspiraţie trebuie folosită înţelept,că doar e criză,ce dracu !

Ca să nu mai lungesc vorba,o zic direct :

Urăsc ( în ordine total întâmplătoare )  :


1. ţiganii (mai precis,cu fix 2 excepţii )

Să nu se înteleagă ca eu discriminez,Doamne fereşte ! Îi urăsc pe toţi în mod egal,nu-i problemă.

2. mesajele de sărbători

Ştiti despre ce vorbesc,nu vă faceţi că plouă. Tâmpeniile alea pe care le trimiţi la (aproape) toată agenda că aşa se face. Şi bineînţeles că nu compui tu unul,ci îl iei de pe un site,ceva,că doar suntem în era informaţiei.

3. să mă trezesc dimineaţa

Nu sunt o persoană prea matinală ,ca să mă citez pe mine. (aşa mă bag singur în seamă)

4. să mă trezesc cu 10 minute înainte sa sune alarma

E momentul ăla în care singura chestie care îmi vine în minte e : Să-mi bag picioarele-n sincronizarea mea,de ce cu 10 minute înainte ?! ( şi prin picioare ştiti toţi ce vreau să zic 😀 ). Urăsc treaba asta pentru că te face să încerci să mai dormi şi alea 10 minute,dar niciodată nu merge planul.

5. pe cei ce suferă de prefăcatorie „acută”

Adică ăia care se prefac ocazional,de circumstanţă. Pe ăia care se prefac în majoritatea timpului nu-i urăsc,din simplul motiv că nu-i prea bag în seamă.

6. pe ăia care se străduiesc să injure

E destul de simplă treaba : Ştii să faci o chestie,o faci. Nu ştii,mai bine îţi vezi de treabă. Tot aşa e şi cu înjuratul.

7. băgătorii de seamă

Nu cred că e nevoie de explicaţii.

8. să am ţigări şi să nu am brichetă

E vorba de gândurile alea care te scârmă. Oi găsi pe careva cu brichetă ? Cât de departe ? O mai dura mult ? Să-i cer moşului de peste drum ? Merită să mă intorc acasă să-mi iau bricheta mea ?

9. G.M. (nu General Motors,ci altceva.Cum zicea şi reclama la Bergenbier : prietenii ştiu de ce ! )

10. Aici las liber,completaţi voi … adică o să aleg unul din comentarii. 🙂

Etichete:, , ,
  1. 15 Februarie 2010 la 21:57

    puntul 9 e cel mai bun 😀 prietenii ştiu de ce!

  2. ciprian
    15 Februarie 2010 la 22:14

    10.
    A. cand ai idei de posturi pe blog dar n-ai nici calculator nici PDA la indemana B. cand cineva iti spamuieste tot blogul cu comentarii aiurea

  3. 15 Februarie 2010 la 22:38

    Daca s-ar strange toti GM haters am face un club in toata regula 😀 Prietenii ştiu de ce!

  4. 15 Februarie 2010 la 22:53

    Dragi colegi şi totodată bloggeri (adică Tibi si Madalin). Am folosit exprimarea aia ca să pareţi mai mulţi. Propun înfiinţarea G.M. haters official club 🙂

  5. 23 Februarie 2010 la 20:03

    10. soselele bombardate ale patriei si mirificii utilizatori ai acestora

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

