Prima pagină > Uncategorized > Feelin` weird.

Feelin` weird.

Sunt încins,sudoarea mi se scurge uşor de pe frunte.Cu dosul palmei o şterg şi îmi trec mâna prin păr,respir încet şi adânc,parcă nu am chef de nimic,dar nu ma pot calma…


Am răcit iar,sa-mi bag picioarele 😐

Aaa,era să uit…

Mădălin zicea că Google e gay.

Simt nevoia să completez. E şi naiv sau sunt exagerat de mulţi patrioţi p`acilea.

Idiotenie

(click pt. mărire…de imagine,desigur )

  1. ciprian
    19 Februarie 2010 la 23:11

    rezultatele google sunt fake! (modificate de guvern)
    n-ar fi prima oara, google for „i am extremely” si vezi cate hituri sunt pe chestia cu chinezii

  2. 19 Februarie 2010 la 23:45

    Suferim de teoria conspiraţiei,hă ? 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

