Prima pagină > Uncategorized > Blogosfera e o chestie ciudată.

Blogosfera e o chestie ciudată.

Ca să stabilim de la început care este părerea mea legată de blogosferă : proastă !

Blogosfera e un fel de adunătură de mici Dan Diaconescu ce transmit fiecare din garsoniera lui unui public despre care nu se ştie dacă există sau nu. Există şi părţi bune în treaba asta,nu contest,dar când dau de câte un specimen d`asta mi se cam ofileşte. Ce mi se ofileşte las la aprecierea voastră.

Ştiu că defapt ii fac publicitate individului,dar nu mai contează,trec peste.

Să începem atacul,că doar eu sunt un tip foarte rău si fără suflet (na,aşa mi s-a zis).

Citind prin blogul lui Petru Burac (şi prin citind se întelege că m-am uitat în diagonală pe vreo 6-7 posturi,că atât am rezistat) aflu următoarele chestii :

  • e român ŞI nu îi e ruşine de asta (oare o trăi în România ? )
  • nu ştie să facă diferenţa între bun-simţ si idioţenie totală
  • e religios
  • e prost (se taie pentru că am scris mai sus că e religios,deci nu are nevoie să intăresc ideea >:) )

Bun,analizăm pe text,că doar aşa am fost învăţaţi la scoală :

Este rusine sa-ti bati joc de parinti sau de profesori.

Just,cu toate că uneori ar trebui,dar îi dau dreptate aici.

Este rusine sa arunci ambalaje si resturi menajere pe strada sau pe trotuar.

Da dom’le,ai dreptate,dar cu o mică remarcă : NU sunt coşuri de gunoi,deci nasol. Dacă îţi urmăm ţie „sfaturile”,atunci probabil va trebui să luam respectivul ambalaj/gunoi şi să ni-l băgăm in fund,urmând să mergem cu el aşa vreo 3-400 m până la primul coş de gunoi. Interesantă sugestie,da` cred că o să avem o mică problemă când vrem să aruncăm o sticlă,preferabil de 2 L 🙂

Este rusine ca un baiat si o fata sa se sarute in public cum e normal pentru un sot si o sotie in privat.

Eşti gay ? Vrei să vezi băiat – băiat ? Ce te fu freacă pe tine grija de alţii ? Marş în casă !

Este rusine ca o persoana sa-si bata joc de presedintele/premierul/guvernul tarii sale.

Vrei să zici că tu îi consideri pe cei de la cârma (da,apropo marinăresc,ştiu 🙂 ) ţării competenţi sau măcar normali la cap ? Sau vrei să zici că trebuie să chemăm străini să îi injure pentru noi ?

Este rusine sa injuri.

M-am înroşit tot,crede-mă ! ….

Este rusine sa nu cedezi locul  unei persoane mai in varsta ca tine.

Să nu cedezi locul LA CE ?! La budă ? La coadă la pâine ?  Se grăbesc să ajungă acasă şi să aştepte pensia sau ce ?

… tu ce mai zici ca este rusine?

pretinzi că ai terminat Facultatea de Inginerie Electrică şi să fii atât de ….cum se zice „idiot” ca să sune mai jignitor  ?

Acum mă simt bine,ihi.

Revin cu gânduri mai bune zilele astea !

  1. ciprian
    19 Februarie 2010 la 23:09

    una din legile internetului este „Fara sa afisezi un zambet sau orice alta forma de umor, esti imposibil sa creezi un post pe blog parodie care sa nu fie confundat cu unul pe bune” (adaptare dupa Poe’s Law); cine stie, poate tot blogul lu buracu ala e o parodie bine ascunsa

    totusi la cati romani ticniti sunt, nu este imposibil ca macar unul sa aiba un blog

  2. 20 Februarie 2010 la 12:28

    multumesc pentru feedback.

  3. 20 Februarie 2010 la 17:15

    critică constructivă, chiar îmi place. Şi mă bucur că petrică ţi-a acceptat-o :))

  4. 20 Februarie 2010 la 20:03

    Te bagi tu repede în discuţie 🙂

  1. 20 Februarie 2010 la 12:36

Lasă un răspuns

