Prima pagină > Semi-personale > Nu îmi vine.

Nu îmi vine.

Am observat o chestie ciudată,da` cum îmi place să vă fierb,nu o să v-o zic.

Ştiu că acum o să ziceţi că-i strategie şi că defapt n-am ce să scriu pe blog şi alte vrăjeli caracteristice băgătorilor de seamă ce îmi vizitează blogul.

Da,aveţi perfectă dreptate,n-am subiect. Normal că n-am. În ultima săptămână am fost inundat cu informatii ce fix nu mă interesau ca :1 Martie,Ponta,Băsescu,Băsescu bolnav ,Băsescu bolnav grav (hihi ),parerile lu` Vadim despre Băsescu şi alte căcaturi de genul ăsta.

De obicei când mă plictisesc aşa de grav dorm. Sau mă plimb. Sau mă plimb şi dorm,dar bolnav fiind, am dormit. Ca porcu`,toata ziua.

Aşa,ziceam că am fost bolnav. Deci sunt răcit şi m-a durut în spate….la propriu. Foarte naşpa,pe cuvânt. În fine.

P.S. Am găsit un link cu sfaturi pentru amenajarea locului unde e amplasată chestia aia albă pe care o ţintim noi cu jetu`. Eu am râs niţel când am citit.


Nu gândesc ok la ora asta,revin altă dată.

  1. 4 Martie 2010 la 15:26

    am niste ,,idei” mai ok decat fata aia de pe eHow :)))
    http://after-w0rk.blogspot.com/2010/03/how-to-decorate-our-bathrooms.html

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

