Prima pagină > Semi-personale > Big surprise…NOT

Big surprise…NOT

Ca să nu avem vorbe la proces,declar clar şi răspicat că nu cred în superstiţii. Sunt nişte idioţenii fară pereche şi ăia care le iau in seamă sunt la fel.

Refuz categoric  să ţopăi într-un picior,să fac 3 flick-flack-uri dezechilibrate cu şurub şi triplu Axel sau să mă scarpin în fund doar pentru că mi-a trecut o pisică neagră prin faţă sau ceva de genul ăsta. (dacă odată cu pisica mă trece şi o mâncărime,atunci partea cu scărpinatul o duc la îndeplinire cu un rânjet foarte larg şi le zic celor ce mă văd că aşa e superstiţia. )

Bun,deci :

Cică e o tradiţie românească de primăvară care,în dorinţa de a mai alina sufleţelul şi portofelul gol al reprezentanţilor sexului (aproape) tare,propune alegerea unei babe zile care te va reprezenta pentru anul în curs.

Se zice că :

Putini, desigur, rezista tentatiei de a nu-si alege o „baba” in timpul primelor noua zile din martie, pentru ca, daca ziua aleasa este insorita, aceasta inseamna ca esti binecuvantat cu un suflet pur si bland si totul iti va merge bine intreg anul. Din contra, daca vremea este friguroasa si geroasa, cu vant si cu un cer innorat, atunci persoana in cauza va fi la randul ei cu inima „rece, neagra si inghetata”.

Baba mea mi-am ales-o din timp,mai exact in ziua de luni,la a 3-a oră,la insistenţele unei colege oarecum sărită de treabă. Am făcut asta ca să nu mă uit la meteo şi să fiu influenţat de cum ghicesc ăia în nori şi stele că va fi vremea.

Ziua aleasă de mine a fost vineri,adică azi.De ce am ales azi nu ştiu…poate pentru că avem ore uşoare şi asta mă bucura niţel.

Aşa cum era de aşteptat,azi a fost o zi urâtă,în sensul că a plouat,a fost lapoviţă şi a bătut şi niţel vântul. Weee,am aflat ceva ce ştiam deja. Sufletul meu mic şi negru e mândru că a fost vremea exact cum e şi el.

Apropo,duminică e ziua lui Mădălin,deci vreau să îi urez tradiţionalul şi cât se poate de neoriginalul : ” La Mulţi Ani ! ”

Etichete:, ,
  1. 5 Martie 2010 la 19:30

    :))) Buna alegere!

  2. 5 Martie 2010 la 19:34

    Te referi la partea cu scărpinatul ? 😀

    Glumesc,stai liniştită.

  3. 5 Martie 2010 la 19:49

    :)))))

    Singura superstitie care imi placea era asta cu baba, ca mereu aveam zi frumoasa, dar acum m-am razgandit si nu ma mai iau nici dupa asta, ca urasc zapada:-L.

  4. 5 Martie 2010 la 20:26

    Când e de bine,atunci o iei in considerare,când e naşpa îţi bagi picioarele-n superstiţiile lor ?

    Mi se pare just. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

