Prima pagină > Uncategorized > Recomandare film

Recomandare film

Am vazut ieri un film foarte tare,în sensul că m-a ţinut atent şi chiar am stat să mă gândesc niţel după ce s-a terminat.

Law Abiding Citizen se numeşte filmul şi are ca subiect un om oarecum supărat,deoarece unul din criminalii care i-au ucis soţia şi fiica este cât se poate de liber datorită unei întelegeri cu procurorul. Şi tipul ăsta începe să-i calmeze (a se citi : omoară ) pe toţi cei care au avut legătură cu cazul în moduri foarte inventive,chestie ce mă pasionează.

Adică să-l scapi pe unu’ de la puşcarie ca să-l legi de o masă şi să-l tranşezi metodic,în aşa fel încât să nu moară repede şi să rămână conştient cât timp te joci cu el mi se pare o chestie foarte interesanta de făcut in timpul liber. Dezvoltă imaginaţia.

Deci filmul e foarte tare,îl recomand !

  1. 10 Martie 2010 la 13:12

    daca m-as pricepe la ceva, as zice ca asta e un film f tare. incearca si The Brave One. e p-acolo

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

