Prima pagină > Uncategorized > Defapt aşa e…

Defapt aşa e…

Ultima săptămână a fost foarte aiurea, plictisitoare şi toate cele.

Adică nu s-a întâmplat nimic ieşit din comun, aceiaşi rutină repetându-se la nesfârşit,iar cum pe mine mă enervează rutina,e destul de evident cât de mult am îndrăgit perioada asta.

Pe lângă asta am aflat, din surse diverse (defapt doar una,da’ sună mai bine la plural ) că aş fi un prefăcut.

Cu sprânceana stângă ridicată şi schimbând cam 3 grimase pe secundă,am încercat să aflu de unde şi până unde a ajuns respectiva persoană la concluzia asta.

No,cică eu aş fi inuman de fericit. Orice ar fi,eu sunt fericit şi niciodată nu m-a văzut supărat. Şi chestia asta se pare că e anormală.

Eh,atunci mi-am dat seama că defapt are dreptate. Beculeţul din capul meu,virtual,desigur (virtual beculeţul,nu capul meu,că ăla sunt destul de sigur că e poziţionat deasupra gâtului ) s-a aprins şi a început să pâlpâie spasmatic.

Sunt un prefăcut,da,aşa e ! Problemele dintr-un loc le las acolo,nu mă las afectat de micile inconveniete care apar în diferitele sectoare (no,găsiţi voi un sinonim mai potrivit ) ale existenţei mele amărâte.

Şi mi se pare o chestie foarte normală. N-are rost să-i stresez pe ăia din jurul meu cu problemele mele,atâta timp cât ei nu au nicio legătura cu ele. Şi nici nu mă aştept ca cineva să îşi verse nervii pe mine doar pentru că a avut o zi proastă.

Cine are altă părere să lase comentariu…că doar suntem o ţară în care se presupune că democraţia funcţionează (cel puţin până când o să i se zbârlească şuviţa lu’ Băsescu )

Acest post este scris sub influenţa şamponului. Mirosea mult prea frumos ca să mă abţin să nu-l gust 🙂

Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

