Pescuitul

Azi am fost la pescuit,adică am fost ca să mai ies din rutină,nu că aş fi eu mare pescar.

Ei bine,după părerea mea,pescuitul e cel mai românesc sport posibil. E un sport în care stai. Şi mai mesteci niţel din undiţe,da’ asta-i considerată activitate adiţională,partea de bază fiind statul.

Acu’ o să apară ăia care spun că defapt la pescuit e o tehnică,o smecherie,un şpil,o schemă sau cum vrei sa-i zici. Da,cel mai împortant lucru e scăunelul ! Cu cât este mai confortabil,cu atât peştele trage mai tare. Partea bună la pescuit e că dacă nu prinzi nimic,niciodată nu e vina ta : „n-a pus botu’,ce să-i fac ?” sau „s-a schimbat presiunea atmosferică şi e peştele confuz” sau orice altceva care are sau nu are logică e valabil,atâta timp cât nu e vina ta

Organizarea a fost la înalţimea aşteptărilor,deoarece ne-am trezit la 7 ca să ajungem la 11 în alt loc decât ăla pe care îl aveam în plan. Mă rog,eu m-am distrat şi pe lângă asta am tras şi ceva cadre.

Îmi pare rău că nu am avut inspiraţia să fac o poză cu drumul înundat spre primul loc unde vroiam să mergem. Deci era jale,în dreptul drumului,estimez că apa avea cam 1 metru,deci nicio sansă să treci cu maşina. Sau poate ăia care şi-au dotat noul „jip” Dacia Duster cu pachetul „submarin pe roţi” aveau o sansă,dar noi nu.

Câteva poze (nu au niciun fel de editări,decat conversie grayscale pentru expresivitate ) :

Etichete:, ,
  1. Diana
    27 Mai 2010 la 21:14

    Tipa e la menopauza!!!=)))

  2. Diana
    27 Mai 2010 la 21:16

    Scuze…era pt dincolo..=))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

