Prima pagină > Uncategorized > Mi-am furat-o

Mi-am furat-o

E o vorbă : prostia se plăteşte ! Ei bine,de data asta nu e vorba de prostie ci de încăpăţânarea unei anumite profesoare de a ne face viaţa amară,obligându-ne să purtăm uniformă.

Din tot liceul doar noi şi încă o clasă de nefericiţi.’zdai seama cât de nasol e să vi imbrăcat in cămaşă,sacou şi să ai atârnată la gât şi o cravată rosie când ceilalţi vin cum îi taie capu’ ?!

Adică ok,nu cer să venim îmbrăcaţi în tinută de seară,da’ blugi + tricou/cămaşă mi se pare decent pentru un elev. Respectiva profesoară nu-mi împărtăşeşte concepţia,astfel încât azi mi-am furat un 3 (al doilea pe tema asta de la începutul liceului ).Încă 2 colegi au păţit acelaşi lucru.

Că nu aveam tema făcută e partea a doua,dar totuşi mi se părea corect să primesc o şansă. Una mică.

Probabil e un complex,ceva,căci altfel nu-mi explic de ce ţine morţiş. Defapt eu bănuiesc de ce se comportă aşa,da’ nu-s sigur. Ne-a povestit că atunci când era mică ( în perioada în care dinozaurii încă existau şi se simţeau bine ) maică-sa o obliga să se îmbrace în roşu cu toate că are tenul destul de închis. Evident că era o combinaţie ca dracu (din punct de vedere cromatic,desigur ) şi nu îi plăcea iar acum simte nevoia să se răzbune. Repet : bănuiesc

La începutul clasei a IX-a cei din promoţia precedentă ne-au spus pe şleau : V-aţi dat dracu ! …. oho,pe puţin.

  1. Diana
    27 Mai 2010 la 21:17

    Adica aici!!!!Acu’ tipa chiar e la menopauza!=))

  2. 27 Mai 2010 la 21:32

    Tie chiar trebuie sa-ti scot auto-aprobarea comentariilor :))

  3. Diana
    27 Mai 2010 la 21:51

    Sunt prea periculoasa cu comentariile!:))

  4. 27 Mai 2010 la 22:03

    Blogu’ meu nu-i hi5,comenteaza si tu „pă subiect” 🙂

  5. Diana
    28 Mai 2010 la 16:50

    Si ce,dragule,nu sunt pe subiect?:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

