Prima pagină > Uncategorized > Revin – Protestul din Piata Victoriei , 9 mai.

Revin – Protestul din Piata Victoriei , 9 mai.

Am abandonat o perioadă scrisul pe blog din mai multe cauze,în principal lipsa timpului şi apariţia altor activităţi consumatoare de energie.

Ei bine,motivat de un comentariu recent,o strofă monorimată probabil doar raspandită de comentator nu şi compusă,am decis să revin pentru a comenta evenimentele recente.

Situaţia e groasă.Cel puţin din punct de vedere economic.

Zilele trecute,adică pe 19 mai a avut loc un miting de protest în Piaţa Victoriei împotriva măsurilor „anti-criză” (cunoscute  şi sub denumirea :  „dă-i dracu pe ăstia,noi sa avem ce să furăm ” ).

La partea de miting nu am ce sa comentez,au fost mulţi,au sezut la un loc,deci se numeşte miting. Partea cu „protestul” nu prea pot eu s-o înţeleg.

Adică indivizii ăia au dansat hore,dansul pinguinului şi alte învârteli de genul ăsta. Ciudat mod de a transmite că mor de foame. După imaginile prezentate la televizor mi s-a părut că se simţeau bine,nu că erau la limita săraciei.

Singura chestie care mi-a plăcut la miting a fost ieşirea spectaculoasă a lui Marcel Hoară (lingăul lui Boc. Incredibil ! Boc e capabil să aibă un lingău personal ).

Bineînţeles că domnul Hoară a negat că i s-ar fi întâmplat ceva. Tipic băsescian.

Tineti minte episodul : Nu l-am lovit pe copil,credeţi ce vă spun eu,nu ce vedeţi filmat,ăla e un trucaj ordinar ! Ruşine Dinu Patriciu !

Anarhistul din mine aşteapta cu nerabdare greva generală de pe 31 mai ! Poate îi împuşcă ! 😀

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

