Prima pagină > Uncategorized > Sa comentam

Sa comentam

Nu prea am fost în apele mele zilele astea,încă nu ştiu de ce. Oricum,dacă aflu nu cred că scriu pe blog. 🙂

Buuun,hai să comentăm şi noi (adică eu,da’ vorbesc la plural ca să-mi fac curaj ) nişte titluri de ştiri,ce mama dracu’,dacă suntem în criză asta nu înseamnă ca nu vrem „să ne râdem” şi noi.

Tragice :

Mai avea cineva vreo speranţă că o să ne meargă mai bine de acum înainte ? Nu,pe bune ? Să ridice mâna ăla care credea treaba asta ca să vedem şi noi cine l-a votat pe primul pirat al ţării.

Băsescu oferă altceva în loc de pensii şi salarii,dar nu puteau sa spună pe post la ora aia. Se vede din acţiunile dânsului ce ne oferă.

Deci nu ştia să dea din mâini ca să stea la suprafaţă. Tragic. Dacă groapa era plină cu altceva,atunci se trecea la categoria ” Ete proştii

Mai puţin tragice :

Uimitor,magnific,incredibil ! Io-te ce descoperire făcură ăştia de la Cancan. Badea cu o floare err….roşie la ureche. Câtă sensibilitate !

Mi se pare corect. Dacă era vorba despre premiera „Totul despre Bibliotecă”,atunci ar fi fost potrivit să vină cu capu’ niţel spart să i se vadă circumvoluţiunile.Până atunci e ok cu fese şi sfârc.

Ăştia cheltuie 1€ pe fiecare ţânţar, sau cum ? De 4 milioane de euro angajezi, cu salariu minim pe economie, vreo 8800 de „prinzători de ţânţari” care să fugărească săracele creaturi prin tot Bucureştiul. Se creează aproape 9000 de locuri de muncă,deci ieşim din criză…..nu ?

Trăim in România şi eu nu am drepturile legale pentru a folosi expresia de încheiere a lu’ Badea. 🙂

PeSeu : Să dea boala-n el de Y!M că nu vrea nici d’al dracu să schimbe statusu’. Cum aude de blog,cum se face că nu mai merge.

  1. WhatWhat
    11 Iunie 2010 la 11:08

    imi place ca nu te intereseaza

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

