Prima pagină > Uncategorized > Pisi mic si rau se intoarce

Pisi mic si rau se intoarce

Moda blogurilor personale a apus. Pe cale de consecinta logica,pentru a respecta porecla de „Gica Contra” (care intre noi fie vorba nu prea a prins si sunt oarecum bucuros de treaba asta ) eu l-am reinviat pe al meu 🙂

Acu’ sa nu ziceti ca m-a lovit vreun val de idei pe care trebuie neaparat sa le scriu undeva sau ca ma plictisesc asa de tare incat sa incerc sa imi redescopar vechile pasiuni…da’ pur si simplu asta imi veni acu’ sa fac.

 

Cateva evenimente remarcabile petrecute in absenta mea online :

– Perversu’ de pe Targu Ocna a devenit mare star,alaturi de Simona Senzual si alte curv vedete.  (apropo,a inteles careva care-i faza cu tipul asta ? Nu de alta,da’ sunt o gramada de prosti in tara asta,de ce-i asta special ? )

-House si-a gasit ocupatie. (cine e fan stie despre ce vorbesc  )

-Am obtinut statutul legal de a bea in nestire in locuri publice  (pentru ala de a conduce o chestie de 2 tone cu 200 km/h trebuie sa mai astept vreo 3 saptamani 😀 )

-M-am lasat de fumat… (ok mint,da’ macar incerc….bine,nici nu incerc )

(si altele )

 

Sper ca o sa mai apara posturi noi pe blog in urmatoarea perioada,dar daca iau in considerare miserupismul meu caracteristic s-ar putea sa fie o perioada de asteptare destul de lunga.

 

Pisi mic si rau, OUT.

 

 

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

