Prima pagină > Semi-personale > Tomorrow is the big day !

Tomorrow is the big day !

Cum adica ce zi mare ? Balul Bobocilor la noi la liceu 😀

For the record : nu-s boboc,dar particip asa ca mai subtirel cu mistourile.

Oricat de ucigas cu sange rece (al unui soricei micut si inofensiv,va povestesc zilele astea 😀 ) as fi eu,tot ma framanta gandul cum o sa scap maine de emotii,nu ca as fi eu emotiv din fire sau cu frica de scena,dar va fi prezenta o anuminta doamna profesoara.

Treaba facuta la balul celalalt,adica un un cateva shoturi de alcool (a.k.a poşircăinfectălasticlădeplasticluatadelaDexter ) nu merge,tocmai din motivul de mai sus.

Asadar si prin urmare,am imbulinat-o grav. Sugestii ?

Apropo,maine sa-mi faceti galerie. Wish me luck !

  1. Dvorak
    26 Octombrie 2010 la 22:49

    come on, you`ll rock tomorrow night! mai ai vreun dubiu?!
    totusi.. good luck! 🙂

    • 28 Octombrie 2010 la 1:08

      Varza,tu esti mama ? :))

  2. dexter
    26 Octombrie 2010 la 22:55

    mai aduc posircainfectalasticladeplastic? :))))

  3. Dvorak
    28 Octombrie 2010 la 17:25

    That`s my name 😀
    Dar de unde iti dadusi tu seama asa repede, huh ?

    • 28 Octombrie 2010 la 18:04

      Am mail-ul tau,IP-u’ si te recunosc din limbaj…. 😀

  4. Leo
    28 Octombrie 2010 la 17:55

    ba, aia era stalinskaia! eu am pus-o in sticla de plastic sa nu ne vada gaborii cum „ne facem curaj”:)) oricum a fost buna… ne-a incurajat destul de bine:D

    • 28 Octombrie 2010 la 21:14

      Dupa o palinca de bihor,de vreo 60 de grade,crede-ma ca aia era posircainfectalasticladeplastic :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

